Nema joj ravne, slogan je kojim turističke zajednice zovu u Slavoniju

01.06.2023., Zagreb, Hrvatska_ IPredstavljanje slavonije Foto: Anto Magzan
Adrenalin je, čini se, jedan od najvećih aduta kojima pet slavonskih i podunavskih županija žele privući više gostiju

Adrenalinski park Bosut Rokovci-Andrijaševci sa ziplineom, adrenalinska šuma u Bebrini, novi hotel Park u Slavonskom Brodu, Aquapark Shhhuma u Velikoj te plemićka ruta koja povezuje dvorce, kurije i moderne multimedijalne posjetiteljske centre, neke su od atrakcija kojima pet županijskih turističkih zajednica udruženih u Klaster Slavonija privlači goste u ovaj prelijepi dio Hrvatske. Uz pomoć marketinških stručnjaka osmišljen je i novi slogan za Slavoniju.

Slavonija su ljudi koji stvaraju vina, hranu i doživljaj, rekli su na predstavljajući vizualni identitel (Foto: Anto Magzan)

– Nema joj ravne, tri su riječi kojima su prikazane sve asocijacije vezane uz istok Hrvatske, doživljaji koje destinacija nudi i koji nikog ne ostavljaju ravnodušnim. Slavonija je puno više od ravnice, ona su ljudi koji stvaraju vina, hranu i poseban ambijent koji nude ruralni i urbani prostori svojim gostima – rekla je Ivana Jurić, voditeljica Klastera Slavonija i direktorica TZ Osječko-baranjske županije na predstavljanju novog vizualnog identiteta u zagrebačkoj vinoteci Bornstein. Adute svojih županija predstavile su predsjednice turističkih zajednica Ivana Jurić, Maja Jakobović, Majda Jakša, Ružica Vidaković.

Među posebnim razlozima za dolazak u Slavoniju navedena su i vina od graševine i traminca (Foto: Anto Magzan)